Excuses dat het zo lang duurde, maar ik eindelijk wat meer informatie over de defecte disk 6 van seizoen 5.
Allereerst wil ik iedereen danken voor de mails en reacties. Kennelijk zijn er heel veel mensen die het probleem hebben met de disk. Voor de volledigheid: de problemen treden dus op in de overgang van chapter 5 naar chapter 6. Dit is bij timeslot 58:16. Op dat moment wordt er terug gegaan naar het episode selectie menu.
Ik heb Universal verzocht om een officiele reactie, maar helaas heb ik niet van hen vernomen buiten de standaard mail:
Als u de disc opstuurd naar het onderstaande gratis antwoordnummer dan krijgt u na ontvangst van de foutieve disc een juiste disc opgestuurd. De foute disc kan gewoon in een envelop zonder postzegel in de brievenbus gedaan worden. Vergeet niet uw adres te vermelden. De disc kan naar:Universal Pictures BeneluxAntwoordnummer 475651070 WE AmsterdamEn dat is dan meteen ook de beste optie. Uit reacties van fans hoorde ik dat de DVD meestal binnen 3 werkdagen omgeruild en wel terug op de deurmat lag. Ik zal mijn DVD morgen ook opsturen.
Het mailadres van Universal: customer.service.benelux@nbcuni.com
door Don_Johnson op 28 Februari 2008 @ 13:02 1
Moet die van mij ook nog checken, denk dat ik dat maar vanavond even ga doen. Bedankt voor de informatie.